syiah

Uploaded by bolos501 on 6 Jul 2010
http://perang-mulut.blogspot.com/

BUKTI Syiah Melayu sudah lama bertapak di tanahair kita Salam 1Malaysia. Ado kenkawan kata betul ke ade Syiah Melayu kat Msia ni? Memang ado. Video ni sebagai bukti sahih. Video itu dirakam pd November 2007 di Hauza Ar-Ridha, di Gombak Selangor. Amat mengejutkan. Kalau dah pukul2 dada tu memang ianya dari ajaran Syiah. Kalau tepuk tangan tu maybe takdo masalah kot. Lebih menakutkan ramai kanak-kanak yg join upacara Syiah tersebut. Ado info dari inbox fb den mengatakan sudah ado 100 ribu penganut Syiah Melayu di Malaysia. Jika kenkawan masih ingat, Bro Suhaimi pernah mendedahkan bahawa sudah ado 10 ribu pengikut Syiah di Kuala Muda, Sg. Petani di Kedah. Khatib di sana sudah berbuih mulut mengingatkan para jemaah setiap kali Jumaat tentang bahaya Syiah di kawasan mereka. Adakah kita mahu membiarkan perkara ini berlalu begitu sahaja? Sudah lah masyarakat kita dibebankan dengan kerosakkan seperti hedonisma, penyalahgunaan dadah, buang bayi, buang makbapak ke rumah orang-orang tua, seks bebas/zina, bohsia, ketagihan arak, tak tahu baco quran, tak tahu solat dan bermacam-macam lagi. Dan kini ditambah lagi dengan ancaman penyelewangan akidah. Dulu ajaran Ayahpin, Al-Arqam, Rasul Melayu Kahar, Qadiyani, Pemuda Kahfi, Golongan Anti Hadis dan terkini ajaran Syiah la pulak. Pekara akidah melangkaui batasan fahaman parti politik dan NGO. Isu akidah adalah isu Negara. Ia bukan masalah kecil. Baginda Nabi memulakan dakwah dengan membetulkan akidah musyrikin Mekah. Kalau akidah rosak, maka yg lainnya kelihatan sudah tidak berguna. Jadi, kepada semua umat Islam di tanahair ini mari lah kita berbuat sesuatu bagi menyelamatkan akidah anak cucu cicit kita. Anda boleh buat report di pejabat 2 agama Negeri dan Balai Polis yg berdekatan. Jumpa Yb-Yb kawasan anda bagi mengadukan hal ini. Tidak kisah la Yb anda itu UMNO, PAS atau PKR. Berusaha la dgn kemampuan anda. Jangan nanti bila datangnya tahun 2020, kita akan melihat perarakan Syiah Melayu di Dataran Merdeka memukul badan sehingga berdarah kerana menyambut Hari Asyura pd 10 Muharram setiap tahun. Kalau lah Samy Vellu masih hidup ketika itu, dio pun poning kepalo sbb tak sangka Islam pun meraikan Thaipusam seperti orang Hindu. Sebagai akhirnya, rupa-rupanya JAKIM sudah lama mengeluarkan fatwa akan sesatnya akidah Syiah ini. Antaranya : 1] ‘Ajaran dan fahaman Syiah adalah bercanggah dan menyeleweng dari ajaran Islam dan menjadi ancaman kepada perpaduan ummah, keutuhan agama, perpaduan bangsa dan keamanan negara khususnya di Malaysia. Fahaman dan ajaran ini perlu disekat keseluruhannya dari berkembang di Malaysia berdasarkan beberapa percanggahan yang terdapat di dalam fahaman tersebut sama ada dari sudut akidah, syariah dan pelbagai penyelewengan umum yang lain.’ http://www.islam.gov.my/e-rujukan/syiah.html#seleweng 2] Lihat nombor 38. Ajaran Syiah diwartakan sebagai sesat oleh JAKIM. http://www.islam.gov.my/ppi/profil.html Fatwa-fatwa negeri-negeri dalam persekutuan Malaysia : 1] Negeri Sembilan http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-negeri/ke-arah-membendung-pengaruh-syiah-di-m… 2] Pulau Pinang http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-negeri/fatwa-mengenai-fahaman-syiah-0 3] WP Kuala Lumpur http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-negeri/membendung-pengaruh-syiah-di-malaysia-1 4] Melaka http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-negeri/wajib-berpegang-dengan-aqidah-ahli-sun… 5] Selangor http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-negeri/perkembangan-fahaman-syiah-di-selangor 6] Terangganu http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-negeri/membendung-pengaruh-syiah-di-malaysia-0 Jadi kepada JAKIM, Mufti-mufti, jabatan-jabatan agama dan lain-lain jabatan otoriti agama, jangan tidur lagi, keluar dari bilik air-cond ofis kamu dan betulkan kerosakkan yg sedang berlaku kpd orang awam. Mari lah kita mengingatkan semuo orang akan bahayanya Syiah terhadap kesihatan akidah umat Islam di tanahair kita yang tercinta ini.
Category:
Music
Licence:
Standard YouTube Licence

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: